понеділок, 6 квітня 2020 р.

Дистанційні завдання за період з 06.04.2020-10.04.2020 для учнів 8 класу, яких я дуже люблю

Дистанційні завдання для 8 класу за період з 06.04 -10.04.2020
Українська мова
Дата: 08.04
Тема. Звертання поширені і непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання.
Завдання №1. Опрацювати теоретичний матеріал §27. С. 128, 130.
Завдання №2. Виконати вправи 286, 288. (Виконують ті учні, які не можуть пройти тестування).
Завдання №3. Переглянути відеоматеріал
Завдання №4. Виконати тестові завдання.
Дата: 09.04.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку №14. Інтерв’ю  в публіцистичному стилі.
Завдання №1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника С.212-213.
Види інтерв’ю:
 інформативні (головний предмет розмови — нові факти, інтерес до особистості співрозмовника гранично ослаблений);
 експертні (цінність у точності формулювань, думка авторитетної людини найважливіша);
 проблемні (головний предмет обговорення думки і їх зіставлення);
 інтерв’ю-«знайомства», портретні (предметом є особистість співрозмовника).
IV. Основний зміст роботи.
Міні-проект «Інтерв’ю з письменником, творчість якого ми вивчаємо на уроках української літератури. І. К. Карпенко-Карий».
— Сьогодні ми спробуємо створити портретне інтерв’ю.
Мета: розвивати вміння писати в специфічному журналістському жанрі, дослідити факти біографії та творчий доробок І. К. Карпенка-Карого, узагальнити інформацію у вигляді статті-інтерв’ю; виховувати повагу до класиків української літератури.
Кінцевим результатом проекту має бути оформлене письмово інтерв’ю.
Матеріали і ресурси: комп’ютер; підручник з української літератури.
Робота над проектом.
Іван Карпенко-Карий — найвизначніша постать в українській драматургії. Талановитий драматург-новатор збагатив нашу літературу творами різноманітних жанрів — соціально-побутовою і соціально-психологічною драмою, соціальною комедією характерів, історичною драмою. Своєю акторською майстерністю, зокрема природженим умінням передати найсуттєвіше у психологічно вмотивованій поведінці особистості, він вніс вагомий вклад у розвиток українського театру.
Орієнтовні запитання до І. К. Карпенка-Карого:
1. Скажіть, будь ласка, чому Ви обрали собі саме такий псевдонім?
2. Хто з Ваших родичів також пробував свої сили на сцені?
3. Чи не могли б Ви детальніше пояснити, як обирали собі псевдоніми Ваші рідні брати і сестра?
4. Що Ви можете розповісти про свій арешт у Ростові-на-Дону?
5. Як Ви розцінюєте умови, у яких відбувалося становлення національного театру?
6. Назвіть своїх однодумців-драматургів, які створювали п’єси для молодого українського театру.
Як закінчити інтерв’ю? Як правило, журналіст просить співрозмовника розповісти про свої плани на майбутнє, висловлює добрі побажання, дякує за бесіду.

Завдання №2. Опрацювати таблицю  «Види інтерв’ю»
■ інформативні (головний предмет розмови — нові факти, інтерес до особистості співрозмовника гранично ослаблений);
■ експертні (цінність — у точності формулювань, думка авторитетної людини найважливіша);
■ проблемні (головний предмет обговорення — думки і їх зіставлення);
■ інтерв’ю-«знайомства», портретні (предметом є особистість співрозмовника).


Завдання №3. Ознайомитися з орієнтовними питаннями до інтерв’ю з І.Карпенком-Карим.
Орієнтовні запитання до І. К. Карпенка-Карого:
1. Скажіть, будь ласка, чому Ви обрали собі саме такий псевдонім?
2. Хто з Ваших родичів також пробував свої сили на сцені?
3. Чи не могли б Ви детальніше пояснити, як обирали собі псевдоніми Ваші рідні брати і сестра?
4. Що Ви можете розповісти про свій арешт у Ростові-на-Дону?
5. Як Ви розцінюєте умови, у яких відбувалося становлення національного театру?
6. Назвіть своїх однодумців-драматургів, які створювали п’єси для молодого українського театру.
Як закінчити інтерв’ю? Як правило, журналіст просить співрозмовника розповісти про свої плани на майбутнє, висловлює добрі побажання, дякує за бесіду.
Завдання №4. Записати інтерв’ю з відомою людиною. Обов’язково.
Українська література
Дата: 06.04.
Тема. Ніна Бічуя «Шпага Славки Беркути». Повість про школу і проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.
Завдання №1. Прочитати С.154-162 у підручнику.
Завдання №2. Переглянути відеоролик
Завдання №3. Опрацювати таблицю «Проблеми твору»
Проблеми
твору
стосунки в середовищі дітей;
самовдосконалення;

відповідальність людини за свої вчинки;
дружба в житті людини;

призначення людини на землі.
дорослішання дітей;

самотність людини;
відсутність повноцінного спілкування з дорослими;

підлість і відкритість;

жорстокість молоді, ставлення до братів менших – тварин;

віра у свій талант;



Завдання №4. Виконати тестові завдання.

Українська література
Дата: 08.04
Тема. Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
Завдання №1. Прочитати С.154-162.
Завдання №2. Переглянути буктрейлер
Завдання №3. Опрацювати таблицю «Образи твору»
Ім’я
Славко Беркут
 Інформація про родину
“Тато завжди літав. Тато випробовував літаки. ...Був у німецькому концтаборі, ...вижив, ... повернувся на свою землю” . Мама працювала у редакції газети, писала статті, які “починалися несподівано й цікаво”, а “найголовніше мама завжди приберігала для кінцівки”. Тато любив сина і ладен був  “прийняти удар на себе і врятувати Славка”
Портрет
“...Маленький, блідий, давно не стрижений і тому трохи схожий на дівчинку” та “Славко анітрохи не скидався на Котигорошка, парта стала затісна”. “Міцне, хоч по-дитячому кругле підборіддя,... широкі брови,... густі вії”, русяве волосся.
Дії персонажа
“...Хлопець сам себе вилікував” у вісім років, перемігши хворобу ніг. Згодом став фехтувальником: “прийшло захоплення, ...фехтування — це те, без чого тепер не обійдеться”; цікавився спелеологією. Співчував мамі, коли тато не повернувся вчасно з польоту, оберігав її від неприємних новин, коли зупинив “дівчинку, якій доручили віднести Славковій матері повістку на товариський шкільний суд”. Виховує почуття відповідальності, як у батька, “де ніхто не має права легковажно, безвідповідально і безрозсудливо ставитися до життя”. Шукає власний шлях у житті. Рятує поранену сороку, відносячи її до першої вительки мами, Надії Григорівни. “...Я не хочу ховатися. Я не винен...”

Риси характеру
Сила волі і духу, наполегливість, здатний на самопожертву, добрий, щирий, сміливий, любить батьків, поважає  вчителя географії та тренера, має дружні стосунки з однолітками, симпатизує Лілі;  відповідальний, не має підлості, ніколи не виправдовується, нерішучий, принциповий, розуміє, що “не все йде в руки, що тільки хочеш, не все так легко й просто”

Ім’я
Юлько Ващук
 Інформація про родину
Батьки не розуміють захоплення сина малюванням, примушують займатися музикою, мама визначає коло друзів сина, занадто опікується ним, тато примушує лицемірити з родичами, щоб удавати добре вихованого хлопчика; тато написав книжку про Львів, але використав “думки і факти зі старих журналів”, проте “всі троє удаватимуть (ніби нічого не трапилось)”. Усі “спортсмени обов’язково кінчають хуліганством! Вони собі дозволяють більше, ніж інші! Ось до чого призводить культ фізичної сили!”- вважає тато.
Портрет
“Виглядав пещеним мамієм”, “високий хлопець”, “модна куртка й начищені до блиску черевики”,”у хутряній шапці”, “ нові черевики... блищали, як люстерко”, “гримаса, трохи поблажлива, трохи зневажлива. З такою гримасою дивився Юлько на білий світ”.
Дії персонажа
Назвався “у дитячій кімнаті міліції “ не своїм прізвищем; “дивиться з іронією на безплідну біганину за м’ячем”, спостерігаючи за однолітками; “дивиться насмішкувато і говорить неправду” родичці з примусу батька; “збирає і палить малюнки”, коли Славко зауважує, що він такі вже десь бачив;  складає вірші; “треба з кимось розмовляти, а більше ні з ким”, тому дружить із Славком; знущався словесно над ровесниками; вважав, що “треба просто мати удачу, тоді "се в руки само йде”; хотів “чужими руками жар загрібати”
Риси характеру
Брехливий, підлий, лицемір; ”Юлько бачив себе у колі — ...відділений од решти, розумніший, кращий, здібний”; романтик у глибині душі; “ на своєму стоятиме, хоч би й не мав рації”, безвідповідальний (не дотримав слова піти у похід із друзями), зневажливо ставиться до природи; самовпевнений, боягуз, не здатний на публічне визнання своєї провини.


Ім’я
Стефко Вус

 Інформація про родину
Був напівсирота. Теплі родинні почуття залишилися у далекому минулому, ще коли жив із бабусею та “Настка одна лишилася з давніх часів.” “ Від батька ніколи не було ані ласки, ані якої лакоминки, ані поради. І навіть коли.. повертався з роботи втомлений і зовсім тверезий, не шукала його долоня ані Настиної гладенько зачесаної голови, ані Стефкової пелехатої”

Портрет
Високий хлопчак “у обтріпаному пальті — навіть зоддалік  виглядав нечесаним і занедбаним”, “нечупара”, “черевики ... хтозна, чи коли й чищені”, “широкий, з припухлими губами рот, а в погляді синіх очей мовби аж колючки ховалися, “заболочений, у семилатному своєму пальтечку та з колючим поглядом спідлоба”, “в його постаті щось дуже незалежне й водночас невеселе”, “на обличчі його була написана зневага до цілого світу”.
Дії персонажа
 “Соловей-розбійник”, “у дворі хлопчаків мало що не ломигає, а... над сорокою розчулюється!”, “звик наперекір і іншим, і самому собі чинити”, сидів два роки в п’ятому класі; спочатку відгукнувся на просьбу Юлька, але згодом пожалкував та намагався все змінити.
Риси характеру
“Коли Стефко казав — ні, таки то вже було "ні", “не мав...до батька доброго серця”, дуже любив сестру, але не подавав вигляду; самотній, невпевнений, байдужий; любив природу;  справедливий, мав вогник людяності.


Ім’я
Лілі Теслюк

 Інформація про родину
Батьки піклуються про доньку, її здоров’я, підтримують творчу натуру

Портрет
“Волосся світле, тільки очі чорні”, “біле пасмо волосся над чорною бровою, зав’язана довкола шиї зелена хустина”, “тендітна, зграбна, гарненька”
Дії персонажа
 “Під час перерви сідала на учительський стіл, страшенно горда з загальної уваги, перелічувала усі свої таланти: “знала англійську мову, безліч разів виступала по телевізору в дитячих передачах, знімалася в кіно, вчиться у балетній студії театру”; “після кожного зауваження за якийсь вибрик кумедно морщила ніс і дуже щиро обіцяла: "Я більше не буду, от побачите!" Відкрила “курси англійської мови”, “потім... не з’явилася на заняття”; “надумала ставити п’єсу про Попелюшку”, але  віддала свою роль Ліді з благородних міркувань. За підказкою вчителя географії пішла з однокласниками до дитячої кімнати міліції, щоб довести, що Славко не винен.
Риси характеру
Любить похизуватися, але добра, щира; “весела, пустотлива й непосидюща, від якої щомиті кожен міг сподіватися якоїсь каверзи чи просто дитячого вибрику”, інколи безвідповідальна, але усвідомлює свої вчинки; вірний товариш, справедлива, чесна, наполеглива; захоплюється мистецтвом (“музика... підтримувала і несла” її).


Завдання №4. Виконати тестові завдання.
Біологія
8 клас
Дата
Зміст матеріалу
06.04
Урок № 50  Узагальнення знань з теми "Сенсорні системи"(різнорівневе тестування)
10.04
Тема №9 (7 годин) Вища нервова діяльність
Урок № 51  Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Дослідницький практикум №5. Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту

Інформатика
8 клас

Дата
Зміст матеріалу
07.04
Урок № 53 +54 Тема: Алгоритми з повторенням для опрацювання величин. Цикли з лічильниками
09.04
Урок № 55. Тема: Цикл з передумовою

Математика
Завдання для 8 класу
6 .04 тема квадратний тричлен. Рішення рівнянь що зводяться до квадратних.

№751 762 763.
9.04 самостійна робота https://www.youtube.com/watch?v=KlPgFrWUL7I

Історія України
06.04
Тема: Імперський наступ на автономію Гетьманщини
Мета: охарактеризувати колоніальну політику Російської імперії щодо України; дати оцінку гетьманству І. Скоропадського, Д. Апостола; з’ясувати, як українська правляча верхівка намагалася протистояти політиці російських царів щодо України; удосконалювати набуті вміння і навички.
Вивчити дати:
1722-1727 рр. – діяльність Першої Малоросійської колегії.
1723 р. – подання Петру Коломацьких чолобитних П. Полуботка.
1727-1734 рр.- гетьманство Д. Апостола.
Опрацювати § 21
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=tXQjwEfw5ao
Зробити тест https://forms.gle/b2qJc6dtWGjV92zj8

Всесвітня історія
08.04
Тема: Освічений абсолютизм
Мета: сформувати уявлення про Австрійську імперію, Прусське королівство
та Російську імперію; створити умови для розуміння характерних рис
пруського та російського абсолютизму; розглянути становище народів у складі
Австрійської імперії; встановити зв'язок між освіченим абсолютизмом та
національними проблеми в Австрійській імперії; охарактеризувати реформи Марії
Терезії та Йосипа II, палацові перевороти в Росії; розвивати вміння порівнювати політику Фрідріха II і Марії Терезії, Катерини II та Йосипа II і висловлювати власну думку про освічений абсолютизм.
Опрацювати § 23
Вивчити дати:
1756—1763 рр. — Семилітня війна
1725—1762 рр. — епоха палацових переворотів.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=YyAElRLQnak
Зробити тест для перевірки знань https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=623871

Географія

Основи здоров ’я

Мистецтво
Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві.
Завдання №1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §26, 27.
Завдання №2. Переглянути відеоурок. 
Завдання №3. Заповнити таблицю.
Художник
Особливості стилю митця






Фізика
8клас
Казьміна
Т.О.
06
04
Тема.Послідовне з'єднання провідників.§31 Впр.31(2,4)
Відеоурок:
Для проходження тестів перейдіть за посиланням: join.naurok.ua з кодом 357274
09
04
Тема. Паралельне з'єднання провідників. §32Впр.32(2,3)

Для проходження тестів перейдіть за посиланням: join.naurok.ua з кодом 743805


Англійська мова
Дата: 07.04.
Тема. Лондон – столиця Великої Британії.
Завдання №1. Впр. 2, С.135 –повідомлення
Завдання №2. Прослухати і подивитися відеофільм про Лондон і виконати завдання.
Youtube.com/watch?v=VYOgc6stsVQ
Englishteaers.rulforum/index.php?app=forums8lmodule=controller=topic8lid=2895
Дата: 09.04
Тема. Традиції британців.
Завдання №1. Впр. 1, 2. С. 136-137 – написати власну думку до висловів про традиції С.137.
Завдання №2. Прочитати текст 2 С.137. (слова перекласти).
Завдання №3. Впр. 5. С.130.
Youtube.com/watch?v=Cp4SwAUBZt/check yourselfвиконати вправи.
Дата: 10.04.
Тема: Контрольна робота
Test 5 Countries. People. Life style The UK and Ukraine
Завдання. Виконати контрольну роботу
8 клас
Фізична культура
Дата
Зміст матеріалу
06.04
Тема. Правила самоконтролю.  Подачі м’яча.
08.04.
Тема. Профілактика спортивного травматизму. Підвідні вправи для нападаючого удару.
10.04
Тема. Прямий нападаючий удар.


8 клас
Російська мова Зарубіжна література
Дата
Зміст матеріалу

Російська мова
Тема. Обособленные приложения. Знаки препинания при обособленных приложених.
§ 47-49, упр.310, 319

Зарубіжна література
Тема. Зміст твору «Маленький принц». Записати у зошит що таке притча.
Тема. Скласти головну характеристику образу головного героя твору «Маленький принц».


Немає коментарів:

Дописати коментар