Дистанційні завдання для
8 класу за період з 06.04 -10.04.2020
Українська мова
Дата: 08.04
Тема. Звертання поширені і непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні
звертання.
Завдання №1. Опрацювати теоретичний
матеріал §27. С. 128, 130.
Завдання №2. Виконати вправи 286, 288. (Виконують ті учні, які
не можуть пройти тестування).
Завдання №3. Переглянути відеоматеріал
Завдання №4. Виконати
тестові завдання.
Дата: 09.04.
Тема. Урок мовленнєвого розвитку №14. Інтерв’ю в публіцистичному стилі.
Завдання №1. Опрацювати
теоретичний матеріал підручника С.212-213.
|
Види
інтерв’ю:
■ інформативні
(головний предмет розмови — нові факти, інтерес до особистості
співрозмовника гранично ослаблений);
■ експертні (цінність — у точності формулювань, думка авторитетної людини найважливіша);
■ проблемні (головний предмет обговорення — думки і їх зіставлення);
■ інтерв’ю-«знайомства», портретні (предметом є особистість
співрозмовника).
IV. Основний
зміст роботи.
Міні-проект
«Інтерв’ю з письменником, творчість якого ми вивчаємо на уроках української
літератури. І. К. Карпенко-Карий».
— Сьогодні ми
спробуємо створити портретне інтерв’ю.
Мета: розвивати
вміння писати в специфічному журналістському жанрі, дослідити факти
біографії та творчий доробок І. К. Карпенка-Карого, узагальнити інформацію
у вигляді статті-інтерв’ю; виховувати повагу до класиків української
літератури.
Кінцевим
результатом проекту має бути оформлене письмово інтерв’ю.
Матеріали і
ресурси: комп’ютер; підручник з української літератури.
Робота над
проектом.
Іван
Карпенко-Карий — найвизначніша постать в українській драматургії.
Талановитий драматург-новатор збагатив нашу літературу творами різноманітних
жанрів — соціально-побутовою і соціально-психологічною драмою, соціальною
комедією характерів, історичною драмою. Своєю акторською майстерністю,
зокрема природженим умінням передати найсуттєвіше у психологічно
вмотивованій поведінці особистості, він вніс вагомий вклад у розвиток
українського театру.
Орієнтовні
запитання до І. К. Карпенка-Карого:
1. Скажіть,
будь ласка, чому Ви обрали собі саме такий псевдонім?
2. Хто з
Ваших родичів також пробував свої сили на сцені?
3. Чи не
могли б Ви детальніше пояснити, як обирали собі псевдоніми Ваші рідні брати
і сестра?
4. Що Ви
можете розповісти про свій арешт у Ростові-на-Дону?
5. Як Ви
розцінюєте умови, у яких відбувалося становлення національного театру?
6. Назвіть
своїх однодумців-драматургів, які створювали п’єси для молодого
українського театру.
Як закінчити
інтерв’ю? Як правило, журналіст просить співрозмовника розповісти про свої
плани на майбутнє, висловлює добрі побажання, дякує за бесіду.
|
■ інформативні (головний предмет розмови — нові
факти, інтерес до особистості співрозмовника гранично ослаблений);
■ експертні (цінність — у точності формулювань,
думка авторитетної людини найважливіша);
■ проблемні (головний предмет обговорення — думки
і їх зіставлення);
■ інтерв’ю-«знайомства», портретні (предметом є
особистість співрозмовника).
Завдання №3. Ознайомитися
з орієнтовними питаннями до інтерв’ю з І.Карпенком-Карим.
Орієнтовні запитання до І. К. Карпенка-Карого:
1. Скажіть, будь ласка, чому Ви обрали собі саме
такий псевдонім?
2. Хто з Ваших родичів також пробував свої сили
на сцені?
3. Чи не могли б Ви детальніше пояснити, як
обирали собі псевдоніми Ваші рідні брати і сестра?
4. Що Ви можете розповісти про свій арешт у
Ростові-на-Дону?
5. Як Ви розцінюєте умови, у яких відбувалося
становлення національного театру?
6. Назвіть своїх однодумців-драматургів, які
створювали п’єси для молодого українського театру.
Як закінчити інтерв’ю? Як правило, журналіст просить
співрозмовника розповісти про свої плани на майбутнє, висловлює добрі
побажання, дякує за бесіду.
Завдання №4. Записати інтерв’ю з відомою людиною. Обов’язково.
Українська література
Дата: 06.04.
Тема. Ніна Бічуя «Шпага Славки Беркути». Повість про школу і проблеми
дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.
Завдання №1. Прочитати
С.154-162 у підручнику.
Завдання №2. Переглянути
відеоролик
Завдання №3. Опрацювати таблицю «Проблеми твору»
|
Проблеми
|
твору
|
|
стосунки в
середовищі дітей;
|
самовдосконалення;
|
|
відповідальність
людини за свої вчинки;
|
дружба в житті
людини;
|
|
призначення людини
на землі.
|
дорослішання дітей;
|
|
самотність людини;
|
відсутність
повноцінного спілкування з дорослими;
|
|
підлість і
відкритість;
|
жорстокість молоді,
ставлення до братів менших – тварин;
|
|
віра у свій талант;
|
|
Завдання №4. Виконати
тестові завдання.
Українська література
Дата: 08.04
Тема. Ніна Бічуя
«Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та
Лілі Теслюк.
Завдання №1. Прочитати С.154-162.
Завдання №2. Переглянути
буктрейлер
Завдання №3. Опрацювати таблицю
«Образи твору»
|
Ім’я
|
Славко Беркут
|
|
Інформація про родину
|
“Тато завжди літав. Тато випробовував літаки. ...Був у
німецькому концтаборі, ...вижив, ... повернувся на свою землю” . Мама
працювала у редакції газети, писала статті, які “починалися несподівано й
цікаво”, а “найголовніше мама завжди приберігала для кінцівки”. Тато любив
сина і ладен був “прийняти удар на
себе і врятувати Славка”
|
|
Портрет
|
“...Маленький, блідий, давно не стрижений і тому трохи
схожий на дівчинку” та “Славко анітрохи не скидався на Котигорошка, парта
стала затісна”. “Міцне, хоч по-дитячому кругле підборіддя,... широкі
брови,... густі вії”, русяве волосся.
|
|
Дії персонажа
|
“...Хлопець сам себе вилікував” у вісім років,
перемігши хворобу ніг. Згодом став фехтувальником: “прийшло захоплення,
...фехтування — це те, без чого тепер не обійдеться”; цікавився спелеологією.
Співчував мамі, коли тато не повернувся вчасно з польоту, оберігав її від
неприємних новин, коли зупинив “дівчинку, якій доручили віднести Славковій
матері повістку на товариський шкільний суд”. Виховує почуття
відповідальності, як у батька, “де ніхто не має права легковажно,
безвідповідально і безрозсудливо ставитися до життя”. Шукає власний шлях у
житті. Рятує поранену сороку, відносячи її до першої вительки мами, Надії
Григорівни. “...Я не хочу ховатися. Я не винен...”
|
|
Риси характеру
|
Сила волі і духу, наполегливість, здатний на
самопожертву, добрий, щирий, сміливий, любить батьків, поважає вчителя географії та тренера, має дружні
стосунки з однолітками, симпатизує Лілі;
відповідальний, не має підлості, ніколи не виправдовується, нерішучий,
принциповий, розуміє, що “не все йде в руки, що тільки хочеш, не все так
легко й просто”
|
|
Ім’я
|
Юлько Ващук
|
|
Інформація про родину
|
Батьки не розуміють захоплення сина малюванням,
примушують займатися музикою, мама визначає коло друзів сина, занадто
опікується ним, тато примушує лицемірити з родичами, щоб удавати добре
вихованого хлопчика; тато написав книжку про Львів, але використав “думки і
факти зі старих журналів”, проте “всі троє удаватимуть (ніби нічого не трапилось)”.
Усі “спортсмени обов’язково кінчають хуліганством! Вони собі дозволяють
більше, ніж інші! Ось до чого призводить культ фізичної сили!”- вважає тато.
|
|
Портрет
|
“Виглядав пещеним мамієм”, “високий хлопець”, “модна
куртка й начищені до блиску черевики”,”у хутряній шапці”, “ нові черевики...
блищали, як люстерко”, “гримаса, трохи поблажлива, трохи зневажлива. З такою
гримасою дивився Юлько на білий світ”.
|
|
Дії персонажа
|
Назвався “у дитячій кімнаті міліції “ не своїм
прізвищем; “дивиться з іронією на безплідну біганину за м’ячем”,
спостерігаючи за однолітками; “дивиться насмішкувато і говорить неправду”
родичці з примусу батька; “збирає і палить малюнки”, коли Славко зауважує, що
він такі вже десь бачив; складає
вірші; “треба з кимось розмовляти, а більше ні з ким”, тому дружить із
Славком; знущався словесно над ровесниками; вважав, що “треба просто мати
удачу, тоді "се в руки само йде”; хотів “чужими руками жар загрібати”
|
|
Риси характеру
|
Брехливий, підлий, лицемір; ”Юлько бачив себе у колі — ...відділений
од решти, розумніший, кращий, здібний”; романтик у глибині душі; “ на своєму
стоятиме, хоч би й не мав рації”, безвідповідальний (не дотримав слова піти у
похід із друзями), зневажливо ставиться до природи; самовпевнений, боягуз, не
здатний на публічне визнання своєї провини.
|
|
Ім’я
|
Стефко Вус
|
|
Інформація про родину
|
Був напівсирота. Теплі родинні почуття залишилися у
далекому минулому, ще коли жив із бабусею та “Настка одна лишилася з давніх
часів.” “ Від батька ніколи не було ані ласки, ані якої лакоминки, ані
поради. І навіть коли.. повертався з роботи втомлений і зовсім тверезий, не
шукала його долоня ані Настиної гладенько зачесаної голови, ані Стефкової
пелехатої”
|
|
Портрет
|
Високий хлопчак “у обтріпаному пальті — навіть
зоддалік виглядав нечесаним і
занедбаним”, “нечупара”, “черевики ... хтозна, чи коли й чищені”, “широкий, з
припухлими губами рот, а в погляді синіх очей мовби аж колючки ховалися,
“заболочений, у семилатному своєму пальтечку та з колючим поглядом спідлоба”,
“в його постаті щось дуже незалежне й водночас невеселе”, “на обличчі його
була написана зневага до цілого світу”.
|
|
Дії персонажа
|
“Соловей-розбійник”, “у дворі хлопчаків мало
що не ломигає, а... над сорокою розчулюється!”, “звик наперекір і іншим, і
самому собі чинити”, сидів два роки в п’ятому класі; спочатку відгукнувся на
просьбу Юлька, але згодом пожалкував та намагався все змінити.
|
|
Риси характеру
|
“Коли Стефко казав — ні, таки то вже було
"ні", “не мав...до батька доброго серця”, дуже любив сестру, але не
подавав вигляду; самотній, невпевнений, байдужий; любив природу; справедливий, мав вогник людяності.
|
|
Ім’я
|
Лілі Теслюк
|
|
Інформація про родину
|
Батьки піклуються про доньку, її здоров’я, підтримують творчу
натуру
|
|
Портрет
|
“Волосся світле, тільки очі чорні”, “біле пасмо волосся
над чорною бровою, зав’язана довкола шиї зелена хустина”, “тендітна, зграбна,
гарненька”
|
|
Дії персонажа
|
“Під час перерви
сідала на учительський стіл, страшенно горда з загальної уваги, перелічувала
усі свої таланти: “знала англійську мову, безліч разів виступала по
телевізору в дитячих передачах, знімалася в кіно, вчиться у балетній студії
театру”; “після кожного зауваження за якийсь вибрик кумедно морщила ніс і
дуже щиро обіцяла: "Я більше не буду, от побачите!" Відкрила “курси
англійської мови”, “потім... не з’явилася на заняття”; “надумала ставити
п’єсу про Попелюшку”, але віддала свою
роль Ліді з благородних міркувань. За підказкою вчителя географії пішла з
однокласниками до дитячої кімнати міліції, щоб довести, що Славко не винен.
|
|
Риси характеру
|
Любить похизуватися, але добра, щира; “весела,
пустотлива й непосидюща, від якої щомиті кожен міг сподіватися якоїсь каверзи
чи просто дитячого вибрику”, інколи безвідповідальна, але усвідомлює свої
вчинки; вірний товариш, справедлива, чесна, наполеглива; захоплюється
мистецтвом (“музика... підтримувала і несла” її).
|
Завдання №4. Виконати тестові завдання.
Біологія
8 клас
|
Дата
|
Зміст матеріалу
|
|
06.04
|
Урок №
50 Узагальнення знань з теми "Сенсорні системи"(різнорівневе
тестування)
|
|
10.04
|
Тема №9 (7 годин) Вища нервова діяльність
Урок № 51 Поняття про вищу нервову діяльність та її основні
типи. Дослідницький практикум №5. Визначення типу вищої
нервової діяльності та властивостей темпераменту
|
Інформатика
8 клас
|
Дата
|
Зміст матеріалу
|
|
07.04
|
Урок №
53 +54 Тема: Алгоритми з повторенням для опрацювання величин. Цикли з
лічильниками
|
|
09.04
|
Урок №
55. Тема: Цикл з передумовою
|
Математика
Завдання для 8 класу
6 .04 тема квадратний тричлен.
Рішення рівнянь що зводяться до квадратних.
№751 762 763.
Історія України
06.04
Тема: Імперський наступ на автономію
Гетьманщини
Мета: охарактеризувати колоніальну
політику Російської імперії щодо України; дати оцінку гетьманству І.
Скоропадського, Д. Апостола; з’ясувати, як українська правляча верхівка
намагалася протистояти політиці російських царів щодо України; удосконалювати
набуті вміння і навички.
Вивчити дати:
1722-1727 рр. – діяльність Першої
Малоросійської колегії.
1723 р. – подання Петру Ⅰ Коломацьких чолобитних П. Полуботка.
1727-1734 рр.- гетьманство Д.
Апостола.
Опрацювати § 21
Всесвітня історія
08.04
Тема: Освічений абсолютизм
Мета: сформувати уявлення про Австрійську
імперію, Прусське королівство
та Російську імперію; створити умови
для розуміння характерних рис
пруського та російського
абсолютизму; розглянути становище народів у складі
Австрійської імперії; встановити
зв'язок між освіченим абсолютизмом та
національними проблеми в
Австрійській імперії; охарактеризувати реформи Марії
Терезії та Йосипа II, палацові
перевороти в Росії; розвивати вміння порівнювати політику Фрідріха II і Марії
Терезії, Катерини II та Йосипа II і висловлювати власну думку про освічений
абсолютизм.
Опрацювати § 23
Вивчити дати:
1756—1763 рр. — Семилітня війна
1725—1762 рр. — епоха палацових
переворотів.
Географія
Основи здоров ’я
Мистецтво
Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві.
Завдання №1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника §26, 27.
Завдання №2. Переглянути
відеоурок.
Завдання №3. Заповнити таблицю.
|
Художник
|
Особливості стилю митця
|
|
|
|
|
Фізика
8клас
|
Казьміна
Т.О.
|
06
04
|
Тема.Послідовне з'єднання
провідників.§31 Впр.31(2,4)
|
|
09
04
|
Тема. Паралельне з'єднання
провідників. §32Впр.32(2,3)
|
Англійська мова
Дата: 07.04.
Тема. Лондон – столиця Великої Британії.
Завдання №1. Впр. 2, С.135 –повідомлення
Завдання №2. Прослухати і подивитися відеофільм про Лондон і виконати
завдання.
Youtube.com/watch?v=VYOgc6stsVQ
Englishteaers.rulforum/index.php?app=forums8lmodule=controller=topic8lid=2895
Дата: 09.04
Тема. Традиції
британців.
Завдання №1. Впр. 1, 2. С. 136-137 – написати власну думку до висловів
про традиції С.137.
Завдання №2. Прочитати текст 2
С.137. (слова перекласти).
Завдання №3. Впр. 5. С.130.
Youtube.com/watch?v=Cp4SwAUBZt/check yourself – виконати вправи.
Дата: 10.04.
Тема: Контрольна робота
Test 5 Countries. People. Life style The UK and Ukraine
Завдання. Виконати контрольну
роботу
8 клас
Фізична культура
|
Дата
|
Зміст матеріалу
|
|
06.04
|
Тема. Правила
самоконтролю. Подачі м’яча.
|
|
08.04.
|
Тема. Профілактика спортивного травматизму. Підвідні вправи
для нападаючого удару.
|
|
10.04
|
Тема. Прямий нападаючий удар.
|
8 клас
Російська мова Зарубіжна
література
|
Дата
|
Зміст матеріалу
|
|
|
Російська мова
|
|
Тема. Обособленные
приложения. Знаки препинания при обособленных приложених.
§ 47-49, упр.310, 319
|
|
|
|
Зарубіжна література
|
|
Тема. Зміст твору
«Маленький принц». Записати у зошит що таке притча.
|
|
|
Тема. Скласти головну характеристику образу головного героя
твору «Маленький принц».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар