понеділок, 11 травня 2020 р.

Дистанційні завдання для учнів 8 класу за період з 12.05 - 15.05. 2020

Українська мова

 Дата: 13.05

Тема. Підсумкова контрольна робота.

Рівень 1 (6 завдань -  0,5б. кожне)

1. Який розділ науки про мову вивчає словосполучення і речення?

А       морфологія;

Б       лексикологія;

В       синтаксис;

Г       пунктуація.

2.      Укажіть види речень за емоційним забарвленням.

А       окличні й неокличні;

Б       поширені й непоширені;

В       питальні, спонукальні, розповідні;

Г       повні й неповні.

3.      Вставні слова — це…

А       синтаксична одиниця, утворена поєднанням двох або більше повнозначних слів, з яких одне головне, а інше — залежне;

Б       члени речення, які відповідають на те саме питання, поставлене від того ж слова в реченні;

В       слова в реченні, що вказують на ставлення мовця до висловленої думки;

     Г  слова, що називають особу або предмет, до якого звернена мова.

4.      Якщо узагальнювальне слово стоїть перед однорідними членами речення, то після нього ставимо:

А       крапку з комою;

Б       кому;

В       двокрапку;

Г       тире.

5. Речення з поширеним звертанням є в рядку

А До тебе, Україно, струна моя перша озветься.

Б Пригадайте, мамо, те прощання край воріт, де сяяла роса.

В Микито, знов мою пораду ти забув і судиш про князів.

     Г До тебе, мій дорогий юний друже, приходять усе нові та нові книжки, які відкривають безмежні обрії знань

6.  Двокрапка між  узагальнювальним словом та однорідними членами речення ставиться в реченні (розділові знаки пропущено)

         А Високі береги зеленувата вода лози усе було  залите  гарячим  сонцем.

         Б  І  срібні  сурми  журавлів  сльота  і  ранки  голубі  все  заплелося  в  тій  дорозі .

         В   І  море  і  озеро  і  широкий  степ  усе  було  залите  гарячим  маревом.

          Г   Усе  тимчасове  інструкції  слова  і  гроші.

Рівень 2 (3 завдання - 1б. кожне)

1.      Правильно розставлено розділові знаки в реченні:

А       Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав — «Гармонія, що з думки вироста».

Б       Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав: Гармонія, що з думки вироста.

В       Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав: «Гармонія, що з думки вироста.

     Г  Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав: «Гармонія, що з думки вироста».

2. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова (цифра позначає наступне слово)

 І  на  слова (1) мої  (2)дивилася  (3)вода  кленовими осінніми (4)очима.

А    підмет Б    присудок      В    означення     Г    додаток                  Д    обставина

 

3. Укажіть ускладнювальний елемент речення (замість крапок поставте пропущені літери).

 І на тім рушн..кові ож.ве все знайоме до болю — і д..тинство й розлука, і вірна любов (А. Малишко).

А       звертання;

Б       відокремлене означення, виражене дієприкметниковим зворотом;

В       вставні слова;

Г       однорідні члени речення.

 

Рівень 3 (2 завдання – 2б. кожне)

1. Установіть відповідність між типами речень та прикладами

1 означено-особове

2 неозначено-особове

3 узагальнено-особове

4 безособове

А  На  вигоні  палили  вогнище. 

Б Буду сонцем у серце дивитись.

В На горизонті — обрис корабля.

Г Нам   треба  голосу  Тараса.

Д Решетом воду не носять.

2. Установіть відповідність між відокремленим членом речення та прикладом

1 обставина

2 додаток

3 прикладка  

4 означення

 

А Через якийсь час, пополуднувавши, вся сім’я сиділа під хатою на призьбі.

Б Багато грабіжників зазіхало на твої багатства і могутність, стольне місто Києве.

В Залякані нарами й нагаями, селяни вдавали тихих і покірних людей, які готові робити всяку роботу, усе, чого тільки забажається панам.

Г Досвідчений учитель, він завжди ретельно готувався до проведення уроків.

Д Хлопець досить успішно склав екзамени з усіх предметів, у тому числі з математики.

 

Рівень 4 (2б)

Виконайте синтаксичний розбір двох речень(на вибір). Визначте частини мови.

Живи, цвіти, вкраїнська мово, зціляй і душу, і вуста (Т. Бартош).

Фіолетовий колір символізує дружбу, велич, розкіш (З календаря).

Весною в селі встають рано(Григір Тютюнник).

 

Дата: 14.05

Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.

Завдання №1. Опрацювати § 34.

Завдання №2. Переглянути відеоматеріал

https://www.youtube.com/watch?v=TwdpW41XCKY

Завдання №3. Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1WTAUfwkBRPQmIddOTOj_D9qHdljeLeO-WmrHm55KpUN8cg/viewform?usp=sf_link

 

 

Українська література

Дата: 13.05.

Тема. Література рідного краю №2. Твори поетів-земляків.

Завдання №1. Прочитати поезії В.Сосюри «Васильки»,  «Осінь».

Васильки у полі, васильки у полі,
і у тебе, мила, васильки з-під вій,
і гаї синіють ген на видноколі,
і синіє щастя у душі моїй.

Одсіяють роки, мов хмарки над нами,
і ось так же в полі будуть двоє йти,
але нас не буде. Може, ми квітками,
може, васильками станем — я і ти.

Так же буде поле, як тепер, синіти,
і хмарки летіти в невідомий час,
і другий, далекий, сповнений привіту,
з рідними очима порівняє нас.

                     ***

Облітають квіти, обриває вітер
пелюстки печальні в синій тишині.
По садах пустинних їде гордовито
осінь жовтокоса на баскім коні.

В далечінь холодну без жалю за літом
синьоока осінь їде навмання.
В'яне все навколо, де пройдуть копита,
золоті копита чорного коня.

Облітають квіти, обриває вітер
пелюстки печальні й розкида кругом.
Скрізь якась покора в тишині розлита,
і берізка гола мерзне за вікном.

 

Завдання №2. Переглянути відеоматеріал

https://www.youtube.com/watch?v=mmbJYDc2rVc

Завдання №3. Опрацювати таблицю «Паспорт поезії «Васильки»

1

Тема: захоплення вічною красою

            життя, молодістю, коханням.

Ідея: возвеличення кохання як

справжнього почуття, яке робить

людину щасливою.

Образи: «сині гаї»

«васильки з-під вій» 

«хмарки над нами»

2

Метафори:

«гаї синіють», «щастя синіє»

«хмарки летять», «поле синіє»

Порівняння:

«одсіяють роки,мов хмарки над нами»

Епітет: «рідні очі»

Поетичний паралелізм:

«васильки у полі…- васильки з-під вій»

3

Змінюється  життя, приходять нові покоління, але кохання залишається вічним.

4

Очі коханої, волошки, синє небо.

 

 

 

Художній засіб

Приклад

Значення

Паралелізм

 

 

Повтор

Метафора

 

 

Інверсія

 

 

Метаморфоза

 

Епітет

 

Порівняння

«Васильки у полі, васильки у полі,

а у тебе, мила, васильки з-під вій»

 

«Васильки у полі, васильки у полі»

«синіє щастя у душі моїй», «одсіяють роки»

 

«синіє щастя»,  «одсіяють роки»,

«будуть двоє йти», «буде поле, як тепер, синіти»

«ми квітками, може, васильками станем»

«сповнений привіту», «рідними очима»

«мов хмарки над нами»

 

Краса літнього поля, замилування вродою дівчини

Радість, піднесення

Відчуття щастя

Плинність, конечність життя

 

Оптимізм, життя триває

Невмирущість кохання

 

 

Легкий сум

 

Завдання №4. Опрацювати паспорт поезії «Осінь»

Тема: розповідь про душевний стан ліричного героя, переданий через мальовничі картини осіннього довкілля.

Ідея: Замилування красою осені поєднується у творі з філософським усвідомленням неминучої втрати. Загальне почуття смутку почасти компенсується спогляданням ефектних осінніх картин. 

Основною думкою поезії є: поетичне зображення краси природи, зокрема «жовтокосої» осені.

Надзвичайно мелодійні, красиві поетичні рядки, у яких відтворено картину природи в кольорах і звуках, у відчуттях. Мабуть, лише у В. Сосюри тиша «синя», а пелюстки — «печальні». Осінь жовтокоса гордовито залишає свою печатку на всьому — золотить дерева, в’ялить квіти й трави, роздягає берізку.

Жанр: пейзажно-філософська лірика.

Розмір: шестистопний хорей із пірихієм, перехресне римування.

Образи тиші й покори доповнюють філософський зміст твору, навіюючи роздуми про невблаганий рух природи,  

Художні засоби:

Епітети: «пелюстки печальні», «в синій тишині», по садах пустинних», «осінь жовтокоса», «на баскім коні», в далечінь холодну», «синьоока осінь», «золоті копита», «чорного коня», «берізка біла»;

метафори: «вітер обриває пелюстки і розкида кругом», «осінь їде», «покора в тишині розлита», «берізка мерзне»;

анафора: «облітають квіти, обриває вітер пелюстки печальні…»;

гіпербола: «по садах пустинних…».

Завдання №5. Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeTcTD-3kHoB74oxIITix6QCo9PPgA2uqaLk5Cuq3UimQOSTg/viewform?usp=sf_link

 

Фізика


https://drive.google.com/file/d/1ylPt7IDBuSuJan5k8elkusI26CioZ7ed/view?usp=sharing

 

БІОЛОГІЯ

https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-1205-1505.html 

 

ІНФОРМАТИКА

https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-1205-1505_11.html

 

Алгебра

14.05..Тема Повторення матеріалу «Рішення вправ і задач»

Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=cYC0_DdgZG4&t=217s

Тестове завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=641389                                  

 

Геометрія  12.05 Тема  Повторення   матеріалу(подібність трикутників)№829;

Відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=rxc76EiGMVU https://www.youtube.com/watch?v=yejtqp3bTbs

15.05.Тестове завдання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=910909

 

Історія України

15.05

Тема: Архітектура. Образотворче мистецтво.

Повторити  § 36

Переглянути відео для повторення https://www.youtube.com/watch?v=cMvcgO2zz64

Скласти тести  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=981445

 

Всесвітня історія

13.05

Тема: Індія та Персія в 16-18 ст.

Опрацювати § 28

Переглянути презентацію  https://drive.google.com/file/d/1KBckJ6C1j0USK4x1l6Mr7NdlnlKs0BOI/view?usp=sharing

Скласти тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=592158

 

Англійська мова

Дата: 12.05.

 Тема. Як живуть українці.

1.     Впр. 2, С. 147.

2.      Впр. 3-5 С. 147-148

3.     Повторити: граматика Числівник.

Дата: 14.05

Тема. Традиції в Україні

Контроль письма (семестрова)

І рівень впр. 1, С. 150

ІІ рівень впр. 4, С. 150

ІІІ рівень впр. 7, С. 152 9написати листа0

Підготувати усно тему «Традиції і свята в Україні.

  Дата: 15.05

Тема. Свята і традиції в місці, де ти проживаєш.

1.     Впр. 6, С. 152

2.      Впр. 5, С.151

3.     Підготувати повідомлення про свята і традиції місцевості, де ти проживаєш.

Онлайн-уроки

https://www.youtube.com/watch?v=GwbYSy5bFcc

 https://www.youtube.com/watch?v=WnE-JdV6foI

Завдання для опрацювання у період з 12.05 по 15.05.

 

Фізична культура

Дата

Зміст матеріалу

13.05

Тема. Орієнтування на місцевості

Теорія: https://cdtn76.blogspot.com/p/8.html

Відео: https://www.youtube.com/watch?time_continue=25&v=pE0b9N5rpiI&feature=emb_logo

Тестування: https://forms.gle/qNFKkAkbCQ7ewp9C6

15.05

Тема. Вязання вузлів (академічний, стремено, штик)

Он-лайн урок у програмі Zoom об 11.00:

Ідентифікатор: 323-727-4335

Пароль: 7h9NeH

На урок мати мотузку довжиною 1-1,5 метри.

Завантажте програму з офіційного сайту https://zoom.us/download

 

Дата

Зміст матеріалу

 

Російська мова

Тема. Повторение. Словосочетание, преложение, главные члены предложения.

§3,4, 7,8, 11, 12, впр.12, 40,

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=3F8dTwCa5dk

 

Зарубіжна література

13.05

Тема. Семестрова КР.

Семестрова  контрольна робота з зарубіжної літератури у 8 класі

Початковий і середній рівні (1 бал за правильну відповідь)

1.     Укажіть країну, у якій виник класицизм

А) Англія;       Б) Франція;

В) Італія;          Г) Іспанія.

2.     Жан Батист Поклен – це:

А) театральний псевдонім Мольєра;

Б) справжнє ім’я Мольєра;

В) дівоче прізвище його матері;

Г) прізвище його дружини.

3.     Події п’єси «Міщанин-шляхтич» відбуваються:

А) у Парижі;

Б) у Лондоні;

В) у Гамбурзі;

Г) у Берліні.

4.     Пан Журден прагне:

А) розбагатіти;

Б) подружитися з маркізою;

В) стати шляхетним дворянином;

Г) отримати гарну освіту.

5.     Продовжіть речення: Алегорія – це

6.     Пояснити вислів А.Екзюпері: «Встав уранці, умився, привів себе до ладу – й одразу ж упорядкуй свою планету».

Достатній рівень (2 бали за правильну відповідь).

         Назвіть спільні та відмінні риси Дон Кіхота та Санчо Панси.

Високий рівень (4 бали).

         Написати міні-твір на тему «Ромео і Джульєтта – «вічні образи» закоханих, що уособлюють силу і велич справжнього кохання».

 

Географія    Основи здоров’я

https://osnogd.blogspot.com/p/12.html

https://osnogd.blogspot.com/p/13_24.html

 

 

  

 


Немає коментарів:

Дописати коментар