Українська мова
Дата: 13.05
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Рівень 1 (6 завдань - 0,5б. кожне)
1. Який розділ науки про мову вивчає словосполучення і
речення?
А морфологія;
Б лексикологія;
В синтаксис;
Г пунктуація.
2. Укажіть види
речень за емоційним забарвленням.
А окличні й неокличні;
Б поширені й непоширені;
В питальні, спонукальні, розповідні;
Г повні й неповні.
3. Вставні
слова — це…
А синтаксична одиниця, утворена поєднанням двох або більше
повнозначних слів, з яких одне головне, а інше — залежне;
Б члени речення, які відповідають на те саме питання,
поставлене від того ж слова в реченні;
В слова в реченні, що вказують на ставлення мовця до
висловленої думки;
Г слова, що називають особу або предмет, до
якого звернена мова.
4. Якщо
узагальнювальне слово стоїть перед однорідними членами речення, то після нього
ставимо:
А крапку з комою;
Б кому;
В двокрапку;
Г тире.
5. Речення з поширеним звертанням є в рядку
А До
тебе, Україно, струна моя перша озветься.
Б
Пригадайте, мамо, те прощання край воріт, де сяяла роса.
В
Микито, знов мою пораду ти забув і судиш про князів.
Г До тебе, мій дорогий юний друже, приходять усе нові та
нові книжки, які відкривають безмежні обрії знань
6. Двокрапка
між узагальнювальним словом та
однорідними членами речення ставиться в реченні (розділові знаки пропущено)
А Високі береги зеленувата вода лози
усе було залите гарячим
сонцем.
Б І
срібні сурми журавлів
сльота і ранки
голубі все заплелося
в тій дорозі .
В
І море і
озеро і широкий
степ усе було
залите гарячим маревом.
Г Усе
тимчасове інструкції слова
і гроші.
Рівень 2 (3 завдання - 1б. кожне)
1. Правильно
розставлено розділові знаки в реченні:
А Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав —
«Гармонія, що з думки вироста».
Б Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав:
Гармонія, що з думки вироста.
В Про творчість Максима Рильського Олесь Гончар писав:
«Гармонія, що з думки вироста.
Г Про творчість Максима Рильського Олесь
Гончар писав: «Гармонія, що з думки вироста».
2. З’ясуйте, яким членом речення є
виділені слова (цифра позначає наступне слово)
І
на слова (1) мої (2)дивилася
(3)вода кленовими осінніми
(4)очима.
А підмет Б присудок В означення Г додаток Д обставина
3.
Укажіть ускладнювальний елемент речення (замість крапок поставте пропущені
літери).
І на тім рушн..кові ож.ве все знайоме до болю
— і д..тинство й розлука, і вірна любов (А. Малишко).
А звертання;
Б відокремлене означення, виражене дієприкметниковим
зворотом;
В вставні слова;
Г однорідні члени речення.
Рівень 3 (2 завдання – 2б. кожне)
1. Установіть відповідність між типами речень та
прикладами
|
1 означено-особове 2 неозначено-особове 3 узагальнено-особове 4 безособове |
А На вигоні палили
вогнище. Б Буду сонцем у серце дивитись. В На горизонті — обрис корабля. Г Нам треба голосу
Тараса. Д Решетом воду не носять. |
2. Установіть відповідність між відокремленим членом
речення та прикладом
|
1 обставина
2 додаток
3 прикладка
4 означення |
А Через
якийсь час, пополуднувавши, вся сім’я сиділа під хатою на призьбі. Б Багато
грабіжників зазіхало на твої багатства і могутність, стольне місто Києве. В Залякані
нарами й нагаями, селяни вдавали тихих і покірних людей, які готові робити
всяку роботу, усе, чого тільки забажається панам. Г Досвідчений
учитель, він завжди ретельно готувався до проведення уроків. Д Хлопець
досить успішно склав екзамени з усіх предметів, у тому числі з математики. |
Рівень 4 (2б)
Виконайте синтаксичний розбір двох речень(на вибір).
Визначте частини мови.
Живи, цвіти,
вкраїнська мово, зціляй і душу, і вуста (Т. Бартош).
Фіолетовий колір
символізує дружбу, велич, розкіш (З календаря).
Весною в селі встають
рано(Григір Тютюнник).
Дата: 14.05
Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених
додатках.
Завдання
№1. Опрацювати § 34.
Завдання
№2. Переглянути відеоматеріал
https://www.youtube.com/watch?v=TwdpW41XCKY
Завдання
№3. Виконати тестові завдання.
Українська література
Дата: 13.05.
Тема.
Література рідного краю №2. Твори
поетів-земляків.
Завдання №1. Прочитати поезії В.Сосюри «Васильки», «Осінь».
Васильки у полі, васильки у полі,
і у тебе, мила, васильки з-під вій,
і гаї синіють ген на видноколі,
і синіє щастя у душі моїй.
Одсіяють роки, мов хмарки над нами,
і ось так же в полі будуть двоє йти,
але нас не буде. Може, ми квітками,
може, васильками станем — я і ти.
Так же буде поле, як тепер, синіти,
і хмарки летіти в невідомий час,
і другий, далекий, сповнений привіту,
з рідними очима порівняє нас.
***
Облітають квіти, обриває вітер
пелюстки печальні в синій тишині.
По садах пустинних їде гордовито
осінь жовтокоса на баскім коні.
В далечінь холодну без жалю за літом
синьоока осінь їде навмання.
В'яне все навколо, де пройдуть копита,
золоті копита чорного коня.
Облітають квіти, обриває вітер
пелюстки печальні й розкида кругом.
Скрізь якась покора в тишині розлита,
і берізка гола мерзне за вікном.
Завдання
№2. Переглянути відеоматеріал
https://www.youtube.com/watch?v=mmbJYDc2rVc
Завдання №3.
Опрацювати таблицю «Паспорт поезії «Васильки»
Тема: захоплення вічною красою життя, молодістю,
коханням. Ідея: возвеличення кохання як справжнього почуття, яке робить людину щасливою. Образи: «сині гаї» «васильки з-під вій» «хмарки над нами» |
Метафори: «гаї синіють», «щастя синіє» «хмарки летять», «поле синіє» Порівняння: «одсіяють роки,мов хмарки над нами» Епітет: «рідні очі» Поетичний
паралелізм: «васильки у полі…- васильки з-під вій» |
||
Змінюється життя, приходять нові
покоління, але кохання залишається вічним. |
Очі коханої, волошки, синє небо. |
|
Художній засіб |
Приклад |
Значення |
|
Паралелізм Повтор Метафора Інверсія Метаморфоза Епітет Порівняння |
«Васильки у полі, васильки у полі, а у тебе, мила, васильки з-під вій» «Васильки у полі, васильки у полі» «синіє щастя у душі моїй», «одсіяють роки» «синіє щастя», «одсіяють роки», «будуть двоє йти», «буде поле, як тепер, синіти» «ми квітками, може, васильками станем» «сповнений привіту», «рідними очима» «мов хмарки над нами» |
Краса літнього поля, замилування вродою дівчини Радість, піднесення Відчуття щастя Плинність, конечність життя Оптимізм, життя триває Невмирущість кохання Легкий сум |
Завдання №4.
Опрацювати паспорт поезії «Осінь»
Тема:
розповідь про душевний стан ліричного героя, переданий через мальовничі
картини осіннього довкілля.
Ідея: Замилування
красою осені поєднується у творі з філософським усвідомленням неминучої втрати. Загальне почуття смутку
почасти компенсується спогляданням ефектних осінніх картин.
Основною думкою поезії є: поетичне зображення краси природи, зокрема
«жовтокосої» осені.
Надзвичайно
мелодійні, красиві поетичні рядки, у яких відтворено картину природи в кольорах
і звуках, у відчуттях. Мабуть, лише у В. Сосюри тиша «синя», а пелюстки —
«печальні». Осінь жовтокоса гордовито залишає свою печатку на всьому — золотить
дерева, в’ялить квіти й трави, роздягає берізку.
Жанр:
пейзажно-філософська лірика.
Розмір: шестистопний хорей із пірихієм, перехресне римування.
Образи тиші й покори доповнюють філософський зміст
твору, навіюючи роздуми про невблаганий рух природи,
Художні засоби:
Епітети: «пелюстки
печальні», «в синій тишині», по садах пустинних», «осінь жовтокоса», «на
баскім коні», в далечінь холодну», «синьоока осінь», «золоті копита», «чорного
коня», «берізка біла»;
метафори:
«вітер обриває пелюстки і розкида кругом», «осінь їде», «покора в тишині
розлита», «берізка мерзне»;
анафора:
«облітають квіти, обриває вітер пелюстки печальні…»;
гіпербола: «по
садах пустинних…».
Завдання №5.
Виконати тестові завдання.
Фізика
https://drive.google.com/file/d/1ylPt7IDBuSuJan5k8elkusI26CioZ7ed/view?usp=sharing
БІОЛОГІЯ
https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-1205-1505.html
ІНФОРМАТИКА
https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-1205-1505_11.html
Алгебра
14.05..Тема
Повторення матеріалу «Рішення вправ і задач»
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=cYC0_DdgZG4&t=217s
Тестове завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=641389
Геометрія 12.05 Тема Повторення
матеріалу(подібність трикутників)№829;
Відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=rxc76EiGMVU https://www.youtube.com/watch?v=yejtqp3bTbs
15.05.Тестове
завдання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=910909
Історія
України
15.05
Тема:
Архітектура. Образотворче мистецтво.
Повторити § 36
Переглянути відео для
повторення https://www.youtube.com/watch?v=cMvcgO2zz64
Скласти тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=981445
Всесвітня історія
13.05
Тема:
Індія та Персія в 16-18 ст.
Опрацювати § 28
Переглянути
презентацію https://drive.google.com/file/d/1KBckJ6C1j0USK4x1l6Mr7NdlnlKs0BOI/view?usp=sharing
Скласти тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=592158
Англійська
мова
Дата:
12.05.
Тема. Як живуть українці.
1.
Впр. 2, С. 147.
2.
Впр. 3-5 С.
147-148
3.
Повторити: граматика Числівник.
Дата: 14.05
Тема. Традиції в Україні
Контроль письма (семестрова)
І рівень впр. 1, С. 150
ІІ рівень впр. 4, С. 150
ІІІ рівень впр. 7, С. 152 9написати листа0
Підготувати усно тему «Традиції і свята в Україні.
Дата: 15.05
Тема. Свята і традиції в
місці, де ти проживаєш.
1.
Впр. 6, С. 152
2.
Впр. 5,
С.151
3.
Підготувати повідомлення про свята і традиції
місцевості, де ти проживаєш.
Онлайн-уроки
https://www.youtube.com/watch?v=GwbYSy5bFcc
https://www.youtube.com/watch?v=WnE-JdV6foI
Завдання для
опрацювання у період з 12.05 по 15.05.
Фізична культура
|
Дата |
Зміст
матеріалу |
|
13.05 |
Тема.
Орієнтування на місцевості Теорія:
https://cdtn76.blogspot.com/p/8.html Відео:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=25&v=pE0b9N5rpiI&feature=emb_logo Тестування: https://forms.gle/qNFKkAkbCQ7ewp9C6 |
|
15.05 |
Тема.
Вязання вузлів (академічний, стремено, штик) Он-лайн урок у програмі Zoom об 11.00: Ідентифікатор:
323-727-4335 Пароль:
7h9NeH На
урок мати мотузку довжиною 1-1,5 метри. Завантажте програму з офіційного
сайту https://zoom.us/download |
|
Дата |
Зміст
матеріалу |
|
|
Російська мова |
|
Тема.
Повторение. Словосочетание, преложение, главные
члены предложения. §3,4, 7,8, 11, 12, впр.12, 40, |
|
|
|
Зарубіжна література |
|
13.05 |
Тема.
Семестрова КР. Семестрова
контрольна робота з зарубіжної
літератури у 8 класі Початковий
і середній рівні (1 бал за правильну відповідь) 1.
Укажіть
країну, у якій виник класицизм А) Англія;
Б) Франція; В) Італія;
Г) Іспанія. 2.
Жан
Батист Поклен – це: А) театральний псевдонім Мольєра; Б) справжнє ім’я Мольєра; В) дівоче прізвище його матері; Г) прізвище його дружини. 3.
Події
п’єси «Міщанин-шляхтич» відбуваються: А) у Парижі; Б) у Лондоні; В) у Гамбурзі; Г) у Берліні. 4.
Пан
Журден прагне: А) розбагатіти; Б) подружитися з маркізою; В) стати шляхетним дворянином; Г) отримати гарну освіту. 5.
Продовжіть
речення: Алегорія – це 6.
Пояснити
вислів А.Екзюпері: «Встав уранці, умився, привів себе до ладу – й одразу ж
упорядкуй свою планету». Достатній
рівень (2 бали за правильну відповідь). Назвіть
спільні та відмінні риси Дон Кіхота та Санчо Панси. Високий
рівень (4 бали). Написати
міні-твір на тему «Ромео і Джульєтта – «вічні образи» закоханих, що
уособлюють силу і велич справжнього кохання». |
Географія Основи здоров’я
https://osnogd.blogspot.com/p/12.html
https://osnogd.blogspot.com/p/13_24.html
Немає коментарів:
Дописати коментар