Українська мова
Дата: 27.05
Тема. Словосполучення.
Завдання
№1. Повторити §3; виконати вправи 42,
43 (виконують учні, які не можуть пройти тестування).
Завдання
№2. Виконати тестові завдання.
Дата: 28.05
Тема. Просте речення. Двоскладне й односкладне речення. Просте
ускладнене речення.
Завдання
№1. Повторити §16, 17, 18. 19, 20.
Завдання
№2. Виконати тестові завдання.
Українська література
Дата:25.05
Тема. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або повість про перше
кохання». Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі
Козачок.
Завдання
№1. Прочитати С. 228-249.
Завдання
№2. Виконати тестові завдання.
Дата: 27.05
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого.
Повторення в кінці
року.
Завдання
№1. Виконати тестові завдання.
Мистецтво
Дата: 29.05
Тема. Реалістичний
стиль у музичному мистецтві. Українське бароко. Творчість Т.Шевченка і
М.Лисенка.
Завдання №1. Скласти
кросворди до теми.
Англійська мова
Дата: 26.05
Тема. Домашнє читання.
1.
С. 174-176. Текст.
2.
Впр. 2, 3, 4 С.177-178.
3.
Онлайн-уроки, аудіододаток.
Дата: 28.05
Тема. Закінчуючи
навчальний рік.
1.
Написати листа другу про навчання у 8 класі з англійської
мови.
2.
Скласти 10 запитань про навчання друга.
Дата: 29.05.
Тема. Підсумковий
урок.
1.
Повторити граматичний і лексичний матеріал 8 класу.
Записати лексику в словник.
Фізика
|
Фізика 8 клас |
Т.О.Казьміна |
25. 05. |
Захист навчального
проекту .Електрика в житті людини |
|
29 05 |
Фізична
культура
|
Дата |
Зміст матеріалу |
|
25.05 |
Тема. Спортивний режим |
|
27.05 |
Тема. Основні поняття
арбтражу |
|
29.05 |
Тема. Футбол –
навчальна гра. Скласти кросворд на
тему «Футбол», скрін надіслати на вайбер 0994104783. |
|
Дата |
Зміст матеріалу |
|
|
Російська
мова |
|
Тема. Повторение. Односоставные
предложения. §23,24, впр.146, 153, |
|
|
|
Зарубіжна література |
|
Тема. Розвиток мовлення. Написати твір на тему
«Мої враження про твір «Коли відпочивають янголи?»». |
Історія
України
Тема: Узагальнення знань до курсу «Україна в
Ранньомодерну добу та її внесок у загальноєвропейську спадщину»
Мета: повторити, узагальнити
та закріпити знання, набуті учнями впродовж вивчення курсу; розвивати вміння та
навички, які формувалися на попередніх уроках; сприяти осмисленню учнями подій
минулого своєї Батьківщини й формуванню позитивного емоційно-особистісного
ставлення до них; спонукати учнів до подальшого поглиблення знань; продовжити
формувати в учнів уміння аналізувати та зіставляти історичні явища і факти;
виховувати інтерес до національної історії.
У 8 класі в курсі історії України ви вивчали події, що відбувалися
на українських землях у XVI—XVIII ст. Цей період української історії традиційно
називають козацькою добою. Таке трактування періоду значно звужує його
розуміння, обмежуючи добу лише подіями, пов’язаними з козацтвом. Український
історик І. Лисяк-Рудницький запропонував вивчення цієї доби узгодити з
європейською історією. Згідно із загальноєвропейською періодизацією історії
XVI—XVIII століття зазвичай називають раннім Новим часом, або Ранньомодерною
добою. Європейські історики, досліджуючи цю епоху, головну увагу зосереджують
на індустріальному розвитку, становленні ринкових відносин (системи
капіталізму), появі нових суспільних груп і класів, поширенні політичних прав,
утвердженні демократії, зародженні нових явищу мистецтві тощо.
Підбиваючи підсумки курсу, чи можемо ми назвати період
XVI—XVIII ст. Ранньомодерною добою української історії? Безперечно, так. Саме в
цей період в Україні, як і в інших країнах Європи, спочатку в середовищі
привілейованих верств суспільства, а потім у народних масах сформувалося
усвідомлення належності до народу, який має спільну мову та історичне минуле.
Наприкінці XVIII ст. це розуміння сприяло початку українського національного
відродження.
Церковні рухи та козацькі війни кінця XVI — XVII ст. є
українською аналогією загальноєвропейського процесу виникнення нової форми
колективної ідентичності — національної свідомості. Головним проявом цього
процесу стала Національно-визвольна війна в Україні під проводом Б.
Хмельницького та виникнення Української козацької держави — Війська
Запорозького (1649—1764 рр.). Саме це стало важливим аргументом українського
національного відродження XIX ст.
Також у ранній Новий час українські землі стали частиною
економічного простору, що формувався в Європі на основі капіталістичних
ринкових відносин. Українські землі перетворилися на головного постачальника
продовольчих ресурсів і сировини на європейські ринки. Поява фільваркових
господарств і поширення кріпацтва — прояви цього процесу. Водночас на
українських землях набули розвитку форми господарювання, які тотожні
фермерському господарству. Саме завдяки їм українські селяни й козаки
здійснювали активне господарське освоєння земель Дикого Поля (Запорожжя,
Слобідська Україна), згодом й інших земель.
Україна не залишилася осторонь поширення ідей прав людини
та демократичного устрою державних інститутів. Демократичний устрій Запорозької
Січі, виборність козацької старшини, запозичення елементів шляхетської
демократії й особливо Конституція Пилипа Орлика є вагомими прикладами цього.
Як частина християнської цивілізації, українські землі не
оминули й процеси Реформації та Контрреформації. Під впливом цих ідей завдяки
церковним православним братствам і реформаторській діяльності митрополита П.
Могили було започатковано зміни церковного життя, які впорядкували Українську
православну церкву та зробили її ближчою до народу. У цей період також виникла
ще одна українська церква — греко-католицька.
Одним із найбільших здобутків українців цієї доби було
створення оригінального мистецького стилю — козацького бароко. Він мав яскравий
прояв в архітектурі, образотворчому мистецтві, літературі. Його розквіт
припадає на період гетьманства І. Мазепи та його наступників.
Таким чином, у XVI—XVIII ст. українські землі активно
охопили процеси модернізації, які стали підвалинами формування сучасної
української нації.
Питання (усно)
1. Який період історії називають раннім Новим часом?
2. Як процеси модернізації вплинули на розвиток
українського суспільства?
3. Складіть перелік досягнень українського народу в
XVI—XVIII ст. Який здобуток, на вашу думку, є найважливішим?
4. Як на процес модернізації України вплинуло приєднання
її земель до Московської держави?
5. Якою є роль козацтва в історії України?
Всесвітня історія
Тема: Узагальнення до курсу:
«Ранній Новий час в історії людства».
Мета: повторити, закріпити й
узагальнити матеріал теми, розвивати вміння, навички, які формувалися на уроках
теми; виховувати в учнів почуття патріотизму, толерантності, поваги до
історичного минулого своєї держави.
Упродовж року ми вивчали три століття світової історії.
Це була доба великих змін ужитті людей та їхньому світогляді. Завдяки великим
географічним відкриттям кордони світу, відомого європейцям, значно розширилися.
Нові торговельні, політичні, культурні зв'язки пролягли через океани, з'єднуючи
континенти.
• Виникли нові релігійні напрямки, які тепер по-іншому
визначали місце церкви в суспільстві, відносини людини з Богом та
відповідальність людини за свою долю. Такі віровчення були необхідними для
формування новоєвропейської цивілізації.
• Економічною основою нової цивілізації стали
капіталістичні суспільні відносини. Вона спричинила і зміни в структурі
суспільства. Людину почали шанувати не стільки за її походження, скільки за
підприємливість, працьовитість, знання. Формувався новий тип — людина, яка
прагнула дізнатися про все сама, своїм розумом, яка брала під сумнів
незаперечні істини та авторитети. Ця жага до пізнання всесвіту стала поштовхом
до великих наукових відкриттів, здійснених у ранній Новий час. Унаслідок цих
відкриттів людство переконалося в можливості пізнання світу та його законів.
Людина почала вірити в силу науки. Так формувалася найважливіша передумова
майбутнього поступу людства — віра в науку як силу, що пізнає закони світу і
сприяє технічному прогресу. Потреби виробництва і розвиток науки стимулювали
прогрес у розвитку знарядь праці. Ручні знаряддя праці замінювалися машинними.
Ремісничу майстерню заступила спершу мануфактура, а потім фабрика. Нові
суспільні відносини поступово затвердились і в сільському господарстві.
• Змінилась і політична карта світу. Виникли нові
держави. Карта Європи стала більше нагадувати сучасну.
• Більшість населення, як і раніше, жила в селах,
працювала на землі. Однак промислова революція дуже швидко все змінила. Формування
індустріальної цивілізації стало основним змістом наступного періоду світової
історії.
БІОЛОГІЯ
https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/7-2505-2905.html
ІНФОРМАТИКА
https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-2505-2905_24.html
Алгебра
25.05..Тема Повторення
матеріалу Квадратні корені п 16
№522(1-3);532(1.2).
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=hVKuU-tUZJA https://www.youtube.com/watch?v=_8gdtm2tkRg
28.05Тестове завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9609542
Геометрія
26.05 Тема Співвідношення у прямокутному трикутнику п15 №513,514
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=dwdE3hw2LMQ https://www.youtube.com/watch?v=uQ8IGdf53hw
22.05.Тестове завдання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5936801
Географія і Основи здоров’я
Посилання https://osnogd.blogspot.com/p/26.html
https://osnogd.blogspot.com/p/27_47.html
Немає коментарів:
Дописати коментар