Завдання для учнів 8
класу за період з 04.05.-08.05
Українська література
Дата: 04.05
Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона» повість – казка про
сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».
Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон
Грицько – поет і християнин.
Завдання
№1. Прочитати С. 187-196.
Завдання
№2. Переглянути буктрейлер
Завдання
№3. Опрацювати паспорт твору
|
Автор
|
Юрій
Винничук Жанр
|
|
Назва
|
«Місце для дракона»
|
|
Жанр
|
Повість-казка
|
|
Тема
|
розповідь
про незвичайного дракона Грицька, який мріє не руйнувати та нищити, а творити
та милуватися красою світу.
|
|
Головна
думка
|
”
Якщо зла не буде, то звідки добро пізнаєш?”
|
|
Ідея
|
звеличення
благородства, самопожертви, людяності, які перемагають зраду, жорстокі закони
і підступність.
|
|
Проблематика
|
добро
і зло вірність і зрада доцільність самопожертви проблема вибору
|
|
Герої
|
дракон Грицько (добрий, пише вірші, не хоче робити
людям зла) Пустельник (навчає грамоті, хоч і намагається врятувати Грицька,
але з острахом, йому це не вдається) князь (мріє, щоб Грицька вбив лицар )
лицар Лаврін
|
|
Місце
|
Галичина
|
|
Час
|
Середньовіччя
|
|
|
|
Завдання
№4. Виконати тестові завдання.
Дата: 06.05.
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Дорогі учні. Вам
необхідно виконати підсумкову контрольну роботу 06.05.
• Надіслати на номер у вайбері 095- 91-22-307 електронний
варіант
• Паперовий варіант передати до школи.
• Роботу треба виконати на охайному
аркуші.
• На титульній сторінці треба написати:
Підсумкова контрольна
робота
Учня (учениці) 8
класу
Курахівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів №22
ПІБ учня
Учитель Сіпєєва О.В.
Підсумкова контрольна
робота.
І рівень
1.
Дума – це:
а) художній твір
усного походження про вигадані та фантастичні події;
б) невеликий за
обсягом оповідний художньо – публіцистичний твір, у якому зображено дійсні
факти, події, конкретних людей;
в) великий пісенно-
розповідний ( ліро- епічний) твір, переважно героїчного змісту;
г) короткий
фольклорний або розповідний твір повчального характеру, орієнтований переважно
на алегоричну форму доведення змісту.
2.
Герой якої історичної пісні очолив боротьбу з панами в Умані й здобув слави?
а) Морозенко; б)
Б.Хмельницький; в) М.Залізняк; г) І.Сірко.
3. В
якій історичній пісні згадується битва під Жовтими Водами?
а) «Максим козак
Залізняк»; б) «Чи не той то Хміль»;
в) «За Сибіром сонце
сходить»; г) «Зажурилась Україна».
4. Справжнє
прізвище І.Карпенка-Карого
а)
Кропивницький; б) Саксаганський;
в) Садовський; г)
Тобілевич.
5. Трагікомедія
– це..
а) драматичний твір,
у якому засобами гумору й сатири відображається смішне, висміюється негативні
явища й риси людського характеру;
б) драматичний твір,
що ґрунтується на гострому, непримиренному конфлікті особистості, яка прагне
максимально реалізувати свій творчий потенціал;
в) різновид комедії;
драматичний твір, у якому поєднуються ознаки комедії та трагедії.
6.
Доберіть синонім до слова «речитатив»:
а) пісня; б) рима; в) спів - проказування; г)
співомовка.
7. Хто
є автором твору «Віють вітри, віють буйні»?
а) Т. Шевченко; б)
Леся Українка; в) І. Франко; г) Маруся Чурай.
8.
Поезія Т Шевченка, в якій людська бездіяльність порівнюється зі сном:
а) Думи мої, думи»;
б) «Мені однаково»; в) Ой три шляхи широкії»; г) «Минають дні, минають ночі».
9.
«Прилинув вітер, і в тісній хатині Він про весняну волю заспівав,
А з ним прилинули
пісні пташині, І любий гай свій відгук з ним прислав»,- писала Леся Українка у
творі:
а) «Хотіла б я піснею
стати»; б) «Давня весна»;
в) «Ви щасливі,
пречистії зорі»; г) «Давня казка».
10.
Твір, у якому порушена проблема влади грошей над людиною:
а) М. Коцюбинський
«Дорогою ціною»; б) І. Карпенко – Карий «Сто тисяч»;
в) «Слово о полку
Ігоревім»; г) В. Дрозд «Білий кінь Шептало».
11.
Символічним у творі М. Коцюбинського «Дорогою ціною» є образ:
а) Дунаю; б) вітру;
в) хмари; г) пожежі у плавнях.
12.
Події оповідання «Ніч перед боєм» О.Довженко відбуваються
а) біля річки Десна;
б) на Донеччині;
в) у Львові; г) біля
річки Дніпро.
ІІ рівень
13. Яка головна
ідея повісті «Дорогою ціною».
14. Які
проблеми порушив І. Карпенко-Карий у трагікомедії «Сто тисяч».
15. Чи можна коня
Шептала назвати білою вороною? Чому кінь Шептало в оповіданні викликає більше
симпатій, аніж людина?
ІІІ рівень
Написати твір-роздум
«без дружби життя не повноцінне», використавши приклади з повісті Н.Бічуя
«Шпага Славка Беркути».
Українська мова
Дата: 06.05
Тема. Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених
обставинах.
Завдання
№1. Опрацювати § 35.
Завдання
№2. Переглянути відеоматеріал
Завдання
№3. Виконати тестові завдання.
Завдання
№4. Виконати впр.363, 364 (виконують
учні, які не можуть пройти тестування).
Дата: 07.05.
Тема. Урок
мовленнєвого розвитку №16. Письмовий
твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і
вражень в художньому стилі (з використанням відокремлених означень та
обставин).
Завдання №1. Опрацювати теоретичний матеріал.
Схема
опису будівлі
1. Загальні враження від будівлі.
2. Відомості про призначення будівлі та місце її
розташування.
3. Опис самої будівлі (центральний фасад, його
членування, оформлення центрального входу, форма будівлі, наявність колон чи
веж тощо).
4. Загальне сприймання будівлі в архітектурному
ансамблі території.
5. Загальна оцінка пам’ятки та її значення для народу.
Схема
опису пам’ятника
1. Загальні враження від пам’ятника.
2. Відомості про те, де встановлено пам’ятник і хто є
його автором.
3. Стисла інформація про те, на честь кого чи чого
його встановлено.
4. Опис самої скульптури.
5. Опис постаменту.
6. Загальне сприймання пам’ятника в архітектурному
ансамблі території.
7. Загальна оцінка пам’ятника та його значення для
народу.
Описуючи скульптуру, слід пам'ятати, що основним у ній
є передача не форми, а духовного світу людини, характеру.
Завдання
№2. Опрацювати теоретичний матеріал
підручника С. 202-203.
Обов’язково!
Завдання
№3. Написати твір-опис пам’ятки
історії й культури на основі особистих спостережень і вражень в художньому
стилі (з використанням відокремлених означень та обставин).
БІОЛОГІЯ:
Урок № 60 + 61 (04.05)
Ендокринна
система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.
Залози
внутрішньої та змішаної секреції.
Урок № 62 (08.05)
Профілактика
захворювань ендокринної системи.
ІНФОРМАТИКА:
Тема 6 (9 годин). Розв'язування
компетентісних задач. Виконання проектів.
Урок № 62 (05.05)
Розв'язування компетентісних задач з теми
"Кодування даних та апаратне забезпечення"
Урок № 63 (07.05)
Розв'язування компетентісних задач з теми
"Опрацювання текстових даних"
|
Фізика
8 клас
|
Казьміна Т.О.
|
04
05
|
Тема.Електричний струм в металах.§36..Впр.№36(3,4,6).
|
|
06
05
|
Тема. Електричний струм в рідинах.Відео
|
Фізична культура
|
Дата
|
Зміст
матеріалу
|
|
04.05
|
Тема.
ТКР «Легка атлетика»
|
|
06.05
|
Тема.
Оздоровче значення туризму.
|
|
08.05
|
Тема.
В’язання вузлів. Стремено.
|
Алгебра
04.05.Тема Повторення
матеріалу (квадратні корені,дійсні числа)
07.05Тема Підсумкова
контрольна робота .Виконати на подвійному аркуші ,принести до школи 07.05.
Перша частина (1 бал)
1.
Який з виразів має зміст при будь-якому значенні х?
а)
2. Який з наведених виразів не має змісту?
а)
;
б)
;
в)
; г)
.
а)
3. Скільки
коренів має рівняння 4х2-12х+9?
а) два; б) один; в) безліч коренів; г) жодного кореня.
а) два; б) один; в) безліч коренів; г) жодного кореня.
4. ) Порівняйте числа
і
.
а)
<
;
б)
>
;
в)
=
;
г)
а)
5. Скоротити дріб
.
а)
;
б)
;
в)
;
г)
.
а)
Друга частина (2 бали).
6 Виконайте множення:
.
7 Спростити вираз
.
Третя частина (3 бали)
8. Перші 280км дороги від пункту А до пункту В автобус
проїхав з певною швидкістю, а останні 480км – із швидкістю на 10км/год більшою.
Знайдіть початкову швидкість автобуса, якщо на весь шлях від пункту А до пункту В він витратив 10 год..
Геометрія 05.05 Тема Повторення
матеріалу (чотирикутники ,властивості)
08.05.Підсумкова
контрольна робота .Завдання виконати на подвійному аркуші ,надати рішення до
школи 08.05
Перша частина (1бал)
Варіант 11. Вибрати
невірне твердження. а) діагоналі паралелограма перетинаються і в точці перетину
діляться навпіл ;
б) діагоналі квадрата перетинаються під прямим кутом;
в) діагоналі ромба рівні;
г) діагоналі прямокутника рівні.
2..Катети прямокутного трикутника дорівнюють 5 і 12.
Чому дорівнює синус кута, що лежить проти меншого катета?
а)
; б)
; в)
;
г)
.
а)
3. Гіпотенуза прямокутного трикутника 8см. Знайти
катет, що лежить проти кута 45°.
а) 4см; б) 16см; в)
см;
г)
см.
а) 4см; б) 16см; в)
4, 5.(За
кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між фігурами ( 1-4) і
формулами для знаходження їх площ ( А-Д).
|
1.
|
Ромб
|
а.
|
|
|
2.
|
Трикутник
|
б.
|
|
|
3.
|
Квадрат
|
в.
|
|
|
4.
|
Трапеція
|
г.
|
|
|
|
|
д.
|
|
Друга частина(
2бали ) .
6. Катети
одного прямокутного трикутника 6см і 8см, гіпотенуза подібного трикутника 30см.
Знайти менший катет подібного трикутника.
7. У
рівнобічній трапеції основи дорівнюють 4см і 20см, бічна сторона – 10см. Знайти
площу трапеції
8.Третя частина. ( 3 бали )
Бісектриса
гострого кута прямокутного трикутника ділить катет на відрізки довжиною 6см і
10см. Знайти площу трикутника.
Історія України
Тема:
Освіта та наука. Києво-Могилянська академія.
Опрацювати § 35-36,
вивчити дати.
Всесвітня історія
Тема:
Китай та Японія в 16-18 ст.
Опрацювати § 27,
вивчити дати.
Переглянути
презентацію https://drive.google.com/file/d/1MLHDphyBTrfCqcMi4jqCK8sjPgcmSQYJ/view?usp=sharing
Географія та Основи здоров’я
Мистецтво
Тема. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.
Завдання №1.
Опрацювати §32 С. 176-181
Дати відповіді на питання
1-3 С. 181.
Завдання
№2. Переглянути презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-32-realistichniy-stil-u-muzichnomu-mistectvi-112793.html
Англійська мова
Дата:
05.05.
Тема. Вулицями мого міста, села.
1.
Впр.
5, С.142 (письмово)
2.
Повідомлення
про вулицю, на якій ти проживаєш.
3.
Написати
статтю для блогу про одне із семи чудес України.
4.
Впр.
4, С. 141.
Онлайн
уроки.
Дата: 07.05
Тема. Тематична контрольна робота
1.
Впр.
1 С.143.
2.
Впр.
3, С 145.
3.
Впр.
4 С. 146.
Онлайн уроки.
Дата:
08.05.
Тема. Традиції українського народу. Контроль читання. (семестр)
Text «Robinson Crusoe for Children»
І рівень Р. 183 – 187
Впр. 2, С. 184 -185
ІІ рівень впр. С.
185-186
ІІІ рівень впр. 6, С.
186.
ІУ. рівень впр. С.
187
1.
Впр.
1a, b. С.
147.
2.
Впр.
2, С. 147.
Аудіододаток
School –
2/com/compositions/English/Ukraine/13/2php
Російська
мова
Тема. Обособленные
дополнения.
§52-54, впр.343, 345,
Зарубіжна
література
Тема. Барбара
Космовська. Біографія. Зміст твору «Буба». Ідея поваги і любові до людини.
Написати конспект.
Тема. «Буба»: мертвий
сезон». Батьки – діти; діти – онуки, сімейні цінності у творі.
Відповісти на питання
письмово: чи є твір Космовської актуальним для нашого часу? Чому?
Немає коментарів:
Дописати коментар