понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційні завдання для учнів 8 класу За період з 18.05 – 22.05.2020

Дистанційні завдання для учнів 8 класу

За період з 18.05 – 22.05.2020

Українська література

Дата: 18. 05

Тема. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

Завдання №1. Прочитати С. 197 – 206.

Завдання №2. Опрацювати таблицю.

Завдання №3. Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScED7K1cKGs2VI28zQkn4PWL-zZZYekjPfAtjhjHgfTpJGTXg/viewform?usp=sf_link

 

Дата: 20.05

Тема. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок. Дуель і перше побачення.

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

Завдання №1. Прочитати С. 208- 228.

Завдання №2. Опрацювати теоретичний матеріал

  Жанр – автобіографічна гумористична повість

Тема: розповідь про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення.

Ідея — поетизація щирості й неповторності перших юнацьких почуттів. Головні герої: Вітька Горобець, Федько Котигорошко, Галя Козачок, Петро Білий

Проблематика: Дружби (Вітька-Федько) Кохання (Вітька-Галя) Зради (Вітька-Петро)

 Композиція та сюжет “Вітька + Галя” «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» складається з двох частин: перша називається «Дуель», друга — «Голуба куниця». За жанром кожна з них — це оповідання, тому що сюжет однолінійний, події відбуваються протягом короткого проміжку часу, діє невелика кількість героїв. Тому слово «повість» у заголовку потрібно розуміти як синонім до слова «розповідь», а не як визначення жанру твору. У розділі «Дуель» автор майстерно розташовує елементи сюжету. Події починаються надвечір 24 липня 1964 р., а завершуються наступного дня, 25 липня, хоч насправді охоплюють значно триваліший проміжок часу. Автор починає з епізоду, найближчого до кульмінації: наступного дня головний герой Вітька Горобець битиметься на дуелі. З ким? Чому? Навіщо у XX ст. з’ясовувати стосунки в такій застарілій формі? Ці та інші питання відразу виникають у читача і спрямовують його увагу на пошук відповідей. І поки сам дуелянт спить, автор, як у кіно, починає «відмотувати» назад стрічку подій, щоб пояснити причини дуелі. І тільки після того, як вони з’ясовані, події починають розгортатися послідовно без часових «розривів».

Завдання №3. Переглянути відеоматеріал

https://www.youtube.com/watch?v=krLSsDJeZE4

Завдання №4. Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyDDYaz1VZa_O371K30mzytnFqyTMikTpf0sKcvc-nu-cUwQ/viewform?usp=sf_link

 

 

Українська мова

Дата: 20.05

Тема. Уточнювальні члени речення.

Завдання №1. Опрацювати § 36; виконати вправи 373, 379 (виконують учні, які не можуть пройти тестування).

Завдання №2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=uNixsej_1Uk

Завдання №3. Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdfFOLYvGwm32bdt5r36p11_UytnTfO78-3ApG1qTBCGDu8bw/viewform?usp=sf_link

 

Дата: 21. 05.

Тема. Уточнювальні члени речення.

Завдання №1. Опрацювати §36; виконати вправи 377, 378 (виконують учні, які не можуть пройти тестування).

Завдання №2. Переглянути відеоматеріал

https://www.youtube.com/watch?v=fJYhMXCjrhI

Завдання №3.  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2S4BiTeSMAbCQWHjWVeAX0EsHMr-inNNtpSsZ7tS5u124eg/viewform?usp=sf_link

 

 

Фізика

8 клас

Т.О.Казьміна

18.

05.

Лабораторна робота№4Дослідженння електричного кола  з послідовним з'єднанням.Відео. https://www.youtube.com/watch?v=d1WKsSApXGA

Роботу виконуємо на подвійному аркуші.Тема:,мета:.обладнання,виконання роботи,таблиця,розрахунки,висновок.

20

05

Лабораторна робота№5Дослідження електричного кола з паралельного з'єднання провідиків..Відео. https://www.youtube.com/watch?v=cCQdoyErppM

 

 

БІОЛОГІЯ 

https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-1805-2205.html 

 

ІНФОРМАТИКА

 https://teacher-info-bio.blogspot.com/2020/05/8-1805-2205_17.html

Фізична культура

Дата

Зміст матеріалу

18.05

Тема. Комплектація похідної аптечки

Теорія: https://cdtn76.blogspot.com/p/8.html

Відео: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4vkbJYdaaT0&feature=emb_logo

20.05

Тема. Українські футбольні клуби

Теорія: https://cdtn76.blogspot.com/p/8.html

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=hlMZ9izYbzk

22.05

Тема. Удари по м’ячу головою.

Теорія: https://cdtn76.blogspot.com/p/8.html

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=e3lavmO8FC4

Тестування: https://forms.gle/sTsFYvGZJ7E23FdL6

Тест буде доступно 20.05

 

Дата

Зміст матеріалу

 

Російська мова

Тема. Повторение. Второстепенные члены предложения.

§18-20, впр.113, 127,

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=O7Q3Sg_fdo8&feature=emb_logo

 

Зарубіжна література

Тема. Т.М.Аромштам. Біографія. Зміст твору «Коли відпочивають янголи»

Написати конспект біографію.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=kWIFXIMGmyo

 

Тема. Учителька Марсель та її учні: два погляди на один світ.

Скласти таблицю:

Погляди Марсель

Погляди учнів

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з історії України

(18.05)

 (Контрольну роботу виконати на подвійних аркушах та передати її до школи, підписати:

Підсумкова контрольна робота

з історії України

учня (ці) 8 класу

Курахівської ЗОШ І-ІІІ с. № 22

П.І )

І рівень (кожне завдання по 0,5 б.)

1. Люблінська унія, яка об’єднала Велике князівство Литовське та Польське королівство в Річ Посполиту, була укладена:

 А в 1569 р. Б в 1586 р. В в 1591 р. Г в 1596 р.

2. Укажіть ім’я українського князя, який був засновником першої Запорозької Січі на острові Мала Хортиця

 А К. Косинський Б Д. Вишневецький В С. Кішка Г В.-К. Острозький

3.Найбільших феодалів-землевласників у Речі Посполитій називали:

 А шляхтою Б старшиною В магнатами Г конфедератами

4. Укажіть ім’я гетьмана  Лівобережної України від 1687 р., від 1704 р. — гетьмана Війська Запорозького обох берегів Дніпра, який уславився як меценат української культури, а в 1709 р. виступив проти царя Петра І на боці шведського короля Карла ХІІ.

А Д. Многогрішний Б І. Мазепа В І. Скоропадський Г Д. Апостол

5. Символ влади, що виконував функції прапора та являв собою держак із дерев’яною кулею зверху, від якої звисали пасма кінського волосу та мотузок, мав назву:

 А бунчук Б корогва В булава Г каламар6.

6. Північно-Східні регіони сучасної України, які в XVII ст. входили до складу Московської держави й активно заселялися вихідцями з Наддніпрянщини, особливо козаками, — це:

А Лівобережжя Б Слобожанщина В Запорожжя Г Малоросія

ІІ рівень (кожне завдання по 1 б.)

7. Які наслідки для українського суспільства мало прийняття польським сеймом «Ординації Війська Запорозького реєстрового» (1638 р.)?

А)Створення передумов для національно-визвольної війни

Б)Повернення прав і вольностей козацтву

В)Масові повстання українських селян

Г)Масові повстання жителів українських міст

8. Що означало укладення у Вільно в 1656 р. перемир’я між Московською державою і Річчю Посполитою?

А)Підтримку Московською державою України в боротьбі проти Польщі

Б)Відхід Москви від зобов’язань перед Україною про допомогу в боротьбі з Туреччиною

В)Підтримку Московською державою України в боротьбі проти Кримського ханства

Г) Відхід Москви від зобов’язань перед Україною про допомогу в боротьбі з Польщею

9. Впізнай особу за описом.

« Був архімандритом Києво-Печерської лаври, Київським митрополитом. Домігся від короля Владислава IV Вази легалізації Української православної церкви. Здійснив реформу церковного життя. У 1631 р. відкрив Лаврську школу, наступного року об’єднав її з Київською братською школою, утворивши Києво-Могилянський колегіум. Реставрував Софійський собор і будинки Києво-Печерського монастиря. Написав ряд творів богословської та полемічної літератури: “Євангеліє учительне”, “Требник” та ін. Похований у Києво-Печерській лаврі».

А)Іван Могильницький     Б) Петро Могила      

В)Андрій Могила              Г)Арсеній Могилянський

ІІІ рівень

10. Установіть хронологічну послідовність історичних подій. (2 б.)

А) Повстання під проводом Тараса Федоровича (Трясила)

Б) Утворення Речі Посполитої

В) Перший Литовський статут

Г) Початок повстання під проводом Криштофа Косинського, Северина Наливайка

11. Установіть відповідність: (2б.)

1

2

3

4

 

А) Генуезька фортеця у Судаку

Б) Хотинська фортеця

В) Верхній замок у Луцьку

Г) Кам’янець-Подільська фортеця

Д) Острозький замок

ІV  рівень (2 б.)

12. Скласти історичний портрет Івана Мазепи.

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з всесвітньої історії

(20.05)

(Контрольну роботу виконати на подвійних аркушах та передати її до школи, підписати:

Підсумкова контрольна робота

з всесвітньої історії

учня (ці) 8 класу

Курахівської ЗОШ І-ІІІ с. № 22

П.І )

І рівень (кожна відповідь по 0,5 б.)

1. Яка подія призвела до руйнування середньовічного феодального суспільства?

А) поява колоній       Б) Великі географічні відкриття           В) іспанська Конкіста

 

2. У якій країні виникла культура Відродження?

А) Франція       Б) Англія           В) Італія

3. Завершіть речення.

Генріх VIII кинув виклик Риму, так утворилась нова віра -

А) англіканство       Б) лютеранство           В) кальвінізм

4. У якому рядку всі слова стосуються мануфактури?

А) статут, майстерня, гільдія, підмайстер

Б) підприємство, ручна праця, робітники, продукція

В) ремесло, майстер, найманий працівник, шедевр

5. Доповніть твердження. Варфоломієва ніч - це

А) релігійні війни        Б) коронація Генріха ІV           В) війна в Нідерландах

6. У Московській державі за часів правління Івана Грозного утвердилась

А) абсолютна монархія      Б) станова-представницька монархія

В) парламентська монархія

ІІ рівень (кожне завдання по 2 б.)

7. Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.

1. Відродження.

2. Реформація.

3. Просвітництво.

4. Промисловий переворот.

А) Широка ідейна течія, яка відображала антифеодальний, антиабсолютистський настрій освіченої частини населення у другій половині XVII —XVIII століття.

Б) Перехід від мануфактурного виробництва до фабричного, від ручної праці до машинної

В) Суспільно-політичний рух у країнах Західної та Центральної Європи в XVI столітті, спрямований проти католицької церкви.

Г) Політика, здійснювана у XVIII столітті в деяких європейських монархічних державах. Її змістом було знищення або перетворення «згори» найбільш застарілих феодальних порядків.

Д) Культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності

8. Установіть відповідність між назвами пам'яток архітектури та їхніми зображеннями.

1. Петропавловська фортеця.

2. Версаль.

3. Тадж-Махал.

4. Площа Святого Петра.

А)

Б)

В)

Г)

Д)

Е)

 

ІІІ- рівень ( кожне завдання по 1 б.)

9. Розташуйте події у хронологічній послідовності:

А) Перша подорож Христофора Колумба

Б) Тридцятилітня війна

В) Селянська війна в Німеччині

Г) Англійська революція

Д) Перемога "Непереможної армади"

Е) Проголошення незалежності Об'єднаних провінцій Нідерландів

10. Установіть відповідність між іменами історичних діячів та їх висловами.

1. Олівер Кромвель

2. Галілео Галілей

3. Мартін Лютер

4. Генріх ІV

А) "А все-таки вона обертається"

Б) "95 тез"

В) "Сподівайтесь на Бога, але порох тримайте сухим"

Г) ."Париж вартий меси"

Д) "Держава - це я"

ІV- рівень (3 б.)

11. Дайте відповіді на запитання до джерела.

"Ми вважаємо очевидними такі істини: усі люди створені рівними і всі вони обдаровані Творцем деякими невідчужуваними правами, до яких належить життя, свобода і прагнення до щастя. Для забезпечення цих прав серед людей установлені уряди ... якщо ця форма уряду стає згубною для цієї мети, то народ має право змінити або знищити її та створити новий уряд... Оголошуємо від імені народу, який уповноважив нас, що наші об'єднані колонії є і по праву повинні бути надалі вільними і незалежними штатами".

А) Які ідеї Просвітництва простежуються у Декларації незалежності?

Б) Чи вплинули ці ідеї на становище індіанців та чорношкірого населення США?

Дистанційні завдання 20.05.

Основи здоров’я 8 клас

Узагальнення знань (тестування)

 

І. Початковий рівень (1-3 бали)

(Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала.)

Обери одну правильну відповідь:

1. На статеве дозрівання позитивно впливає:

а) куріння;

б) вживання алкоголю;

в) раціональне харчування.

2. Яка поведінка буде безпечною, якщо вдома, окрім вас, більше нікого немає:

а) відчиняти двері будь-кому, не питаючи, хто це;

б) залишати вхідні двері відчиненими;

в) не впускати у квартиру (будинок) незнайомих людей, не залишати двері відчиненими;

г) впускати у квартиру (будинок) незнайомих людей.

3. З якого віку в Україні наступає кримінальна відповідальність неповнолітніх за тяжкі й особливо тяжкі злочини:

а) з 20 років;

б) з 14 років;

в) 3 16 років;

г) з 18 років.

4. Які якості притаманні гармонійно розвиненій особистості:

а) відсутність самоповаги;

б) агресивність;

в) розбіжність думок, слів, дій і бажань людини;

г) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку, творчий підхід до будь-якої справи.

5. Тероризм це:

а) метод, за допомогою якого організована група або партія намагається досягти своїх цілей, використовуючи насильство;

б) метод, за допомогою якого організована група або партія намагається досягти своїх цілей, використовуючи переговори;

в) метод, який не засуджує світова громадськість.

6. ВІЛ не передається…:

а) через кров;

б) через материнське молоко;

в) через укуси комах;

г) через виділення статевих органів.

 

 

ІІ. Середній рівень (4-6 балів)

(Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал.)

Уставити пропущені слова.

1. Екологічна безпека – це стан захищеності _________ середовища й ________ важливих інтересів людини від _________ впливу ________ діяльності, ___________ ситуацій природного й техногенного характеру.

2. Правопорушення – це ______________ людей, які порушують _____________ держави, її ___________ чи підзаконні акти.

Знайдіть кілька правильних відповідей.

Регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою…

а) знань правил дорожнього руху учасників дорожнього руху;

б) сигналів регулювальника;

в) сигналів світлофора;

г) відповідальної поведінки учасників дорожнього руху;

д) дорожньої розмітки;

е) дорожніх знаків.

 

ІІІ. Достатній рівень (7-9 балів)

(Правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1,5 бала.)

1.     Указати, чому підлітки зважуються на інтимні стосунки:

___________________________________________;

___________________________________________;

___________________________________________;

___________________________________________;

___________________________________________;

___________________________________________;

___________________________________________.

 

2.     Опиши різні моделі поведінки, заповнивши схему:

 

Скругленный прямоугольник: Модель поведінки:                                                                                                                             

        

 

 

 

 

 

 

 

 


ІV. Високий рівень (10-12 балів)

(Правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали.)

 

Назвати і описати правила безпеки в Інтернеті

 

Алгебра

18.05..Тема Повторення матеріалу «Прикладні та текстові задачі»№793;797.

Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=Un6CdMWCJQ4

https://www.youtube.com/watch?v=-EGJNAupSv4

21.05Тестове завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=631827                                  

 

Геометрія  19.05 Тема  Повторення   матеріалу(подібність трикутників)№433 434;

Відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=rxc76EiGMVU https://www.youtube.com/watch?v=yejtqp3bTbs

22.05.Тестове завдання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=597164

 

Мистецтво

Дата: 22.05

Тема. Стильовий синтез. Творчість Т.Шевченка і М.Лисенка.

Завдання №1. Опрацювати § 33.

Завдання №2. Переглянути презентацію; за допомогою кіл Вена з’ясувати, що спільного і чим різниться творчість цих великих митців.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-33-stiloviy-sintez-tvorchist-tarasa-shevchenka-ta-mikoli-lisenka-112794.html

 

Англійська мова


Дата: 19.05

Тема. Контроль аудіювання.

Впр. 1. С. 47 -48 – текст прочитати.

І рівень впр. 2, a ,b С. 48.

(з ’єднати слова за їх значеннями)

ІІ рівень Скласти речення з цими словами за темою ( 9 речень)

ІІІ рівень впр. 3. С. 48 (відповісти на запитання)

Онлайн –уроки.

Дата: 21.05.

Тема. Контроль говоріння.

1.     Впр. 7 С.152

2.     (напиши лист своєму англійському другу. Розкажи про традиції української культури і життя українців).

Онлайн-уроки

Дата: 22.05

Тема. Різні способи життя. (проектна робота).

1.     Впр. 1;  С.149

2.      Впр. 2; С.149

3.     Впр. 3;  С. 148

4.     Онлайн -уроки


Немає коментарів:

Дописати коментар